Romániában vizsgálat indult a kormánypárti tévé ellen a kijelentés miatt, hogy a tüntetőket Soros György fizette

románia tüntetés1

Főtér írja, hogy Romániában médiahatósági vizsgálat indult a jelenleg kormányzó Szpciáldemokrata Párt (PSD) szócsövének tartott televízió, az Antena 3 ellen manipuláció vádjával. A csatorna ellen azért indított vizsgálatot Országos Audiovizuális Tanácsnál (CNA), mert egy augusztus 10-i műsorban elhangzott, hogy a kivándoroltak bukaresti tüntetésén történt incidenssorozat zsoldosok, az antifák és más paramilitáris szervezetek képzett provokátorai, akiket Soros György fizet.

A műsor egyik vendége azt fejtegette, hogy a tüntetésen megvert újságírók megérdemelték, amit a kivezényelt biztonságiaktól kaptak. Egy másik azt állította, hogy a tüntetők a Moldovai Köztársaságból érkeztek, de erre nézve bizonyítékokkal nem állt elő.

Az Országos Audiovizuális Tanács (CNA) az egyik tagjának bejelentése nyomán hivatalból vizsgálatot indított az Antena 3 ellen.

168óra


*


*

Top
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com